Content Manager

Prowadzący: Roszak Marek

Cena: 2600

Ilość godzin: 30

Treść szkolenia

  1. Wprowadzenie

    • Cele i struktura szkolenia
    • Znaczenie zarządzania treścią w dzisiejszym, cyfrowym świecie
  2. Opracowanie strategii treści

    • Znaczenia strategii treści dla organizacji
    • Proces tworzenia strategii treści, w tym identyfikacja odbiorców, określanie celów i przeprowadzanie audytu treści
    • Przykłady udanych strategii i ich kluczowe elementy
  3. Tworzenie i zarzadzanie treścią

    • Rodzaje treści - pisane, wizualne i multimedialne
    • Zasady skutecznego tworzenia treści
    • Wskazówki dotyczące gromadzenia wysokiej jakości materiałów
    • Znaczenie dystrybucji treści za pomocą różnych kanałów, w tym mediów społecznościowych, poczty elektronicznej i strony internetowej.
  4. Spójność marki i optymalizacja treści

    • Znaczenie zachowania spójności marki
    • Opracowanie i egzekwowanie wytycznych dotyczące stylu treści
  5. Licencje i prawa autorskie

    • Podstawy praw autorskich
    • Licencjonowanie i uprawnienia
    • Zastosowanie w praktyce